mandag 28. desember 2009

Vi vil ha pasjon og funksjon!

Hva er greia med sofabord?
Er det mulig å finne et coolt sofabord som funker? Jeg mener funker.

Det finnes utrolig mange fine bord. I lakk og tre, i rare og fete fasonger.Og alle heter selvfølgelig salongbord. Ikke sofabord. Det er et skikkelig feil ord, har jeg forstått. Butikkdamer ser på meg som jeg er 80 år og senil, og gidder ikke en gang forsøke å korrigere. Jeg hater foresten butikkdamer som ikke forstår at de er merkevaren de representerer, men det kommer i et annet innlegg. Må konsentrere meg om bordet nå.

Altså. Sofabord. Hjemme oss er det ofte mye folk som skal prate og tulle i sofaen lenge. Det er film, det er fest, det er drinker og nøtter, glass, en kake kanskje og stearinlys. Mange. Og alt dette skal vi altså ha et bord til. Det må faktisk romme dette, stå støtt og rekke over tærne.

Er det mulig å fånne et bord som funker til dette. Og som ikke ser ut som noe Skeidar har dratt inn fra fjernlageret? Er det ikke mulig å designe er bord med attitude som rommer virkeligheten? Er attitude kun noe som dysfunksjonelle bord kan briefe med? Hvorfor må de bordene som får hjertet mitt til å banke være så utrolig klønete? Er det et komplott?

I Gazette jobber vi ikke med å lage bord. Men vi utvikler digitale løsninger og opplevelser. Og ikke søren om jeg ville bedt mine oppdraggivere om å velge mellom funksjonalitet og edge. Vil du at den digitale kampanjen din skal funke eller skal den få mottakeren til å bli varm om hjertet? Hallo?!

Så mitt juleønske er at vi får bord og digitale løsninger som rommer virkeligheten med attitude og pasjon!

1 kommentar: